Finner du ikke svar på det du lurer på under, ta kontakt på contact@haust.no.
Hva betaler jeg i frakt?
Ingenting. Vi betaler frakten. Obs: Ønsker du å returnere varen, bytte til en annen størrelse eller til en annen vare betaler du selv returen.
Hvordan fungerer det når dere sender varer?
Når vi mottar ordren din pakkes og sendes denne i løpet av 1-3 dager. Du vil få melding på sms og/eller e-post når den har ankommet posten. Du vil også få sporingsnummer fra posten på sms/e-post som du kan følge med hvor langt den har kommet. I tilfeller hvor det er tomt for ønsket vare på vårt hovedlager, vil varen bli sendt fra en av våre butikker som har ønsket vare tilgjengelig. Det kan derfor forekomme at du får din ordre levert som flere sendinger.
Hvordan betaler jeg?
Du kan enten betale med kort med en gang, eller du kan velge faktura på mail. Faktura på mail har forfall på 14 dager.
Hva om jeg angrer meg, eller varen ikke passer?
Du har 14 dagers angrerett fra den dagen du henter ut pakken i posten. Da fyller du ut skjemaet som fulgte med pakken og legger det sammen med varen og sender den tilbake til vår adresse (se lenger ned). Returen må kunden betale selv.
Kan jeg bytte størrelse?
Om du ønsker å bytte til en annen størrelse, må det legges inn en ny ordre på varen i ønsket størrelse. Varen i størrelsen du ikke ønsker å beholde, returnerer du til oss. Denne blir da refundert så snart vi har mottatt returen. Merk at det kan ta opptil 14 dager før beløpet har blitt returnert på din konto.
Hvor lang leveringstid har dere?
Normalt tar det mellom 1-4 dager før du mottar bestillingen din. I perioder med stor pågang kan leveringstiden være noe lengre. Merk at i spesielle perioder med salg og ferier vil det være lenger behandlingstid av ordre.
Jeg ønsker å returnere bestillingen min, hvordan gjør jeg det?
Du har 14 dagers angrerett på alle bestillinger i nettbutikken som gjelder fra du henter ut pakken din på postkontoret. Fyll ut vedlagt angrerettskjema og returner pakken til vår adresse:
Norway Fashion Design AS
Nedre Eikervei 26
3045 Drammen
Tlf: 474 62 308 Dette telefonnummeret må benyttes ved registrering av returforsendelse for å sikre at vi mottar din pakke i retur.
Pakken kan returneres med Posten Bring eller Post Nord. Dersom du sender med PostNord må pakken må registreres i forkant ved å klikke her, velg Rema 1000 Gulskogen som utleveringssted. Lever pakken på ditt nærmeste PostNord-leveringssted. Klikk her for å finne ditt nærmeste sted.
Vi gjør oppmerksom på at varen må være i samme stand som når du mottok produktet og at lappene må henge på.
Hvem betaler frakt for tilbakesending?
Ved retur dekker kjøper portokostnadene knyttet til tilbakesending så fremst at det ikke er noe galt med plagget du har fått tilsendt. Pakken er kjøperens ansvar frem til den er kommet frem til oss, vi anbefaler å sende med sporing for egen sikkerhet.
Hva skjer dersom jeg ikke henter ut pakken min på postkontoret?
Dersom du ikke henter ut pakken din innen fristen vil pakken returneres til oss og du vil belastes med et gebyr på 250kr.
Kan jeg returnere en salgsvare?
Ja, angreretten gjelder uavhengig om varene er på salg eller ikke.